۱_ وقتی که استی شدم( البته که حس میکنم اون اسفند سال قبل بود ولی خب)

۲_وقتی بالاخره از افسردگی بعد کرونا در اومدم و با دو نفری که دوستشون داشتم دوست شدم.

۳_ وقتی که گوشی جدیدمو گرفتم.

۴_ وقتی که بالاخره توی مدرسه ای که دوست داشتم و رشته ای که عاشقشم ثبت نام کردم. 

۴_وقتی دوربین عزیزمو خریدم.

۵_ وقتی دوسا های خوبی پیدا کردم.

۶_ تمام زمان هایی که با هیرای، شماها، و دوست های دیگه م گذروندم.

۷_ پیدا کردن قصر خودمون تو یه گوشه ای از مدرسه و پیدا کردن یه جمع دوستی به شدت دوست داشتنی. 

۸_ وقتی که دوستام برام تولد گرفتن.

۹_ همه کادو تولد هایی که امسال گرفتم. دستبندی که مامانم بهم داد، گوشواره آبجیم، فتوکارت های آیدل هام و ماگ و کاغذ های هری پاتر و دفتر اسکچ دوست هامㅠㅠ

۱۰_ وقتی که برای اولین بار با دوستان رفتم بیرون.

۱۱_ اردوی آخرین روزی که مدرسه رفتیم. دو هفته پیش. که بی نهایت رویایی بود برامون.

۱۲_ امروز که موهامو درست حسابی کوتاه کردم و از اون ریدمانی که آرایشگرها گذاشته بود رو کله م خلاص شدم و به جوری های زیبای برگشتم‌.

۱۳_ تمام لحظات زنگ مبانی تو مدرسه. اهنگ گذاشتن و نقاشی کشیدن رو صورت هامون.

۱۴_ کتاب خوندن بعد از کلی مدت که میخواستم انجامش بدم.

۱۵_ و کلی لبخند دیگه^ᴗ^


تازه یادم اومد که تا یه ساعت دیگه عیده و من هنوز این پست رو نذاشتمㅠㅠ بعد دیکه به سرعت اومدم هرچی یادم اومد رو نوشتمㅠㅠ

عیدتون خیلی مبارک.

امیدوارم امسال برای هممون سال خوبی باشه. و مطمئن باشید که همه چیز درست میشه.♡ و امیدوارم که آخر سال که خاطراتتون رو مرور میکنید، کلی هدف تیک توده داشته باشید. D=♡