اینطوری تحقیرم نکن. کاش بیشتر می‌موندم. اینجوری میتونستم بهتر ببینمش. چشمات خیلی قشنگه، مثل آبیِ اقیانوسه. اتفاقا این تویی که از بالا نگاه میکنی. کاپشنت خیلی خوشگله. گوشواره میخوام. بچه گربه هامون دارن بزرگ میشن. چرا تنها نشستی. تو مهربون تری‌. می‌خوام برگردم‌. دوستش دارم.نوک مدادم شکسته. خیلی احمقه. کل وجودم رو گرفته‌. می‌بینی؟ از دستم عصبانیه. برام بستنی بخر، شکلاتی. گریه نکن. جنگ همه چیزای خوب رو از بین می‌بره. بارون بند اومده. برات کیک سیب و دارچین درست کردم. بخند. تولدت مبارک. حالم ازت بهم میخوره. میشه اذیتم نکنی؟ گل هامون دارن شکوفه میدن. یادته؟ چرا دیگه بارون نمیاد؟ میشه فقط دوستم داشته باشی؟ دیگه پاییز داره تموم میشه. خسته‌ام. برات رول دارچینی درست می‌کنم. صبح هارو بیشتر دوست دارم. قبلا خاله‌م این موقع ها زنگ می‌زد. حالا دیگه نیست. عینکش رو گم کرده. هیچکس نوشته هام رو دوست نداره. دیگه ارزشی ندارن. آروم باش. تلفن این خونه دیگه زنگ نمی‌خوره. برات گوشواره خریدم. چشمام به در خشک شد. عشق. نمیتونی بفهمی؟ آب‌نبات رنگی. اگه یکم دیگه حرف بزنی سرم می‌ترکه. این لحظه ها رو فراموش نکن. می‌ترسم درسی که گرفتم رو فراموش کنم. خدا مهربونیت رو ازت نگیره. میگه آبروم میره. گفت دوست دارم مترو رو امتحان کنم. باهامون نمیایی؟ چرا چشمات همیشه خیسه؟ اگه خواب بمونم بدبخت میشم. امیدوارم دلیل خوبی براش داشته باشی. همین جمله کافیه تا خودمو از دره پرت کنم پایین. قراره برم استرالیا، سیدنی. از اسمش خوشم میاد. اگه ماهم توی همچین دنیایی بودیم خیلی خوب میشد. خیلی تاثیر گذاره. مثل یه شهر گمشده. من زیاد عرق می‌کنم. می‌تونی گوشت خوک بخوری؟ آرومتر، بچه خوابیده. یکم به خودت برس. مثل این میمونه که ازم بخوای بمیرم. نمیتونه راه بره. یعنی من جزو بهترین ها نبودم؟ دلم براش تنگ شده. هنوزم بچه صداش میکنید؟ بازوش تیر خورده. منزجر کننده‌ست. دلم شیرینی می‌خواد.

.

.

.

سلااام. حالتون چطوره؟ خوبید؟

اگه جمله بود که دوستش داشتید برام بنویسییییدD:

جای خالی خیلیاا حس میشه و این خیلیی سخته.

دلم برای اینجا خیلی تنگ شده بودㅠㅠㅠ