خب، این چالش دوست بیانی‌عه و، ما _من و هیرای_ خیلی منتظر بودیم تا انجامش بدیم •ᴗ•🌙

۱) دوست شما از چه نوع تفریح هایی خوشش میاد؟

از تماشای مستند های اخترفیزیک لذت می‌بره. احتمالا بیرون رفتن و گشت و گذار رو هم خیلی دوست داره. دیدن فیلم ها و برنامه مربوط به بلک‌پینک و بی‌تی‌اس هم خوشحالش می‌کنه. نیمه دیدن و فیلم دیدم و کتا خوندن رو هم خیلی دوست داره. نمی‌دونم به شما تفریح بهش نگاه میکنه یا نه، ولی در کل از نوشتن هم لذت می‌بره.⁦ حدس می‌زنم تفریح های دست جمعی رو هم دوست داره. مثل بازی های گروهی و بیرون رفتن های دست جمعی🎐

۲) استایل دوست شما چیه؟ چه سبک پوششی رو استفاده میکنه؟

نمی‌دونم. باید حدس بزنم؟ فکر می‌کنن استایل ساده ای داشته باشه. احتمالا زیاد از اکسسوری استفاده نکنه. و فکر میکنم کتونی و شلوار شیش جیب می‌پوشه. دیگه نظری ندارم•-•

۳) کتابای مرود علاقه ی دوست شما چیه؟

کتاب های نوجوانان رو خیلی دوست داره. •ᴗ• آن شرلی،  تام گیتس، قصه های همیشگی.🧸 کلا رمان و رمان های نوجوانانه D=

۴) دلیل اینکه اونو به عنوان بهترین دوستتون میبینید چیه؟

چون بهترین دوستمه. باهم صمیمی هستیم، به حرف‌زدن باهم علاقه مندیم. به همدیگه هم علاقه مندیمXD. همین که از صحبت کردن با هم لذت می‌بریم و با اینکه تاحالا همدیگه رو ندیدیم دلمون برای هم تنگ میشه،  دلیلی بر بهترین دوست بودن نیست؟⁦☁️⁩

۵)چه اخلاقایی توی وجود شما هستش که اونو به دوستی با شما ترغیب میکنه؟

اینو که والا خودش باید بگه. ولی از اونجایی که من کلا خیلی خوبم، به دوستی با من ترغیب میشه🥰

فکر می‌کنم اینکه اصولاً خیلی درک می‌کنم و شنونده خوبی هستم. حتی اگه تا صبح هم بخواد حرف بزنه، من حاضرم که گوش کنم. آدم باحالی هم هستم، علایق مشترکی هم داریم، به خاطر همین بیشتر به دوستی باهم ترغیب می‌شیم=]🎻

۶)اگه میتونستید با دوستتون یه قرار یک روزه داشته باشید اونو به کجا میبردید؟

اگه به اون باشه منو می‌بره رصد خونه، کلی حال می‌کنیمXD به خاطر همین هم من میبرمش یه جای دیگه. فعلا پولشو ندارم ولی تو رویاهامون میریم کنسرتD=

از اونجایی که دوست دارم اون منو ببره جایی که خودش دوست داره، منم میبرمش جایی که خودم دوست دارم. دوست دارم بریم دوچرخه سواری. 🚲 و بازی های هیجانی. مثل بانجی جامپینگ و ایناXD کلا میبرمش شهربازیXD

۷)میتونید یکی از آرزوهای دوستتون رو برآورده کنید ، اون آرزو چیه؟

اون خودش می‌تونه به هر آرزویی که داره برسه، نیازی من غول چراغ جادو شدن من نیست.=]🌼

۸)اگه دوستتون جنس مخالف( یا حتی موافق) شما بود حاضر بودید باهاش وارد رابطه عاشقانه بشید؟

خودش که علاقه ای به وارد رابطه شدن نداره. ولی اگه میشد من حاضر بودمXD🥧

۹)یکی دوتا جمله به شریک زندگی آینده دوستتون بگید.

حواست بهش باشه. براش کلی دلستر مالت بخر که خیلی دوست داره. ولی حواست باشه مریض نشه. اگه اخترفیزیکدان باشی خیلی خوبه. اونجوری باهم کار میکنید و خوش می‌گذرونید. بهش اعتماد داشته باش. از این غیرتی های چص و مسخره هم نباش. با تشکر:)🥞

۱۰)در آخر احساستون به دوستتون رو با یه اهنگ بهمون نشون بدید:))

چون هرکاری کردم نتونستم آهنگ بذارم فعلا آسمون رو میگم تا بتونم درستش کنم:»

134340(bts)

(Friend (bts